Jako przedsiębiorca nie powinieneś się bać, co nie oznacza, że nie należy być rozsądnym, jednakże zleć audyt SXO – to bardzo rozsądne rozwiązanie. Dzięki audytowi (SXO) Search Experience Optimization możesz ocenić mocne i słabe strony swojej firmy. To dobry sposób na określenie, czego Twoja firma najbardziej potrzebuje, aby poprawić jej wydajność. Działanie z myślą o przyszłości, faktyczne inwestowanie w ciągłość twojego biznesu. (SXO) Search Experience Optimization to SEO i UX, to co interesuje nas najbardziej, wydane w jednocześnie w optymalnej formie.
Powtarzamy jak we wstępie – zleć audyt SXO i doświadcz korzyści, które z niego wynikają. Audyt (SXO) Search Experience Optimization jest szczegółowy, pozwala niemal kompletnie przeanalizować działania i elementy związane z Twoją marką. Im więcej wiemy, tym więcej jesteśmy w stanie zrobić, aby usprawnić nasze działania.
#1: Identyfikuje mocne i słabe strony,
#2: Dowiedz się, ile wydajesz na marketing,
#3: Odkryj nowe możliwości rozwoju,
#4: Poprawi wskaźniki utrzymania klientów,
#5: Oceni wyniki Twojej marki w porównaniu z konkurencją,
#6: Zidentyfikuje obszary, które wymagają poprawy,
#7: Oceni pozycjonowanie produktu,
#8: Pozwoli dowiedzieć się, skąd pochodzą klienci,
#9: Zidentyfikuje kanały pozyskiwania klientów, które działają dobrze i te, które nie działają zgodnie z oczekiwaniami,
#10: Pozwoli uzyskać rekomendację.
Program (SXO) Search Experience Optimization to usługa, która zapewnia małym firmom narzędzia do zarządzania marketingiem online. Zawiera szereg narzędzi, takich jak SEO, tworzenie treści, zarządzanie mediami społecznościowymi, UX dostosowany pod komfortowe działania odbiorcy i wiele innych.
Określenie kosztów programu SXO może być trudne dla małych firm, ponieważ różni się w zależności od tego, czego potrzebujesz i jak bardzo tego potrzebujesz. Koszty mogą wynosić od setek, do tysięcy zł miesięcznie, w zależności od potrzeb Twojej firmy.
Koszty zależą od tego, czy Twoja firma jest nowa, czy założona, ile czasu musi poświęcić na marketing i ile osób ma w swoim zespole.
Istnieje wiele sposobów na obniżenie kosztów związanych z (SXO) Search Experience Optimization, SEO, czy też usługami takimi jak marketing treści.
1) Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem urządzeń mobilnych: witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych mogą zwiększyć ruch nawet o 50% i zaoszczędzić tysiące na kosztach audytu.
2) Zaimplementuj uporządkowane dane: uporządkowane dane pomagają wyszukiwarkom zrozumieć, o czym jest Twoja witryna, i mogą pomóc Ci uzyskać wyższą pozycję w Google, Bing i Yahoo.
3) Użyj mediów społecznościowych do promowania swojej witryny: Marketing w mediach społecznościowych ma duży wpływ na widoczność witryny. Najlepiej zastosować tę strategię, zanim witryna stanie się zbyt popularna, aby nie zakłócać ruchu organicznego.
4) Dopasuj strategię content marketingu do ścieżki klienta: marketing treści powinien skoncentruj się na marketingu korzyści, a niekoniecznie na przyciąganiu ruchu do Twojej witryny.
5) Wykorzystaj moc swoich danych: Przeanalizuj swoje analizy i dowiedz się, jakie treści dobrze dla Ciebie konwertują.
6) Utwórz wezwanie do działania, które jest unikalne dla Twojej branży: upewnij się, że wszystko, co promujesz, jest czymś, na co ludzie będą działać, niezależnie od tego, czy chodzi o kupowanie
Zleć audyt SXO i sam się przekonaj jak wiele drzwi będzie to w stanie przed Tobą otworzyć. Koszty nie są odgórnie narzucone, więc nie możemy powiedzieć, że nie możesz sobie na to pozwolić. Przygotuj co poniektóre z elementów strategii samodzielnie, aby zredukować cenę usługi. Powtarzamy i zachęcamy zleć audyt SXO już dziś i dołącz do grona klientów inwestujących w lepsze jutro!