Klasyczne wizytówki – dobry pomysł na reklamę?

Współcześnie istnieje wiele różnych sposobów na skuteczne promowanie produktów bądź usług, a tym samym przyciągnięcie klientów. Mimo pojawienia się licznych nowoczesnych form reklamy, nadal warto praktykować wręczanie klasycznych wizytówek. W ten sposób można wyjątkowo łatwo przekazać określoną treść – przede wszystkim dane adresowe i kontaktowe, a także kluczowe informacje o firmie czy zajmowanym stanowisku. Godne polecenia są w szczególności wizytówki ze złotym nadrukiem, ponieważ zwracają uwagę połączeniem elegancji z oryginalnością.

Sprawdzone pomysły często okazują się najlepsze

Wizytówka powinna być w pełni przejrzysta i czytelna, a jednocześnie zaprojektowana w wystarczająco atrakcyjny sposób. Pamiętajmy bowiem o tym, że kluczową rolę odgrywa tutaj aspekt estetyczny. Równie istotna jest wartość merytoryczna – wszystkie dane zawarte na kartoniku muszą być zatem koniecznie aktualne i zapisane odpowiednio dobraną czcionką, czyli taką, która pasuje do przedmiotu naszej działalności lub zajmowanego stanowiska. Jeśli chodzi o materiał wykonania wizytówki, to najlepiej sprawdzi się tradycyjny papier o wysokiej gramaturze na poziomie co najmniej 300-350 g/m2 (w kolorze mlecznym, kości słoniowej, czarnym, szarobrązowym lub granatowym).

Oczywiście można też postawić na znacznie bardziej oryginalny model drewniany, metalowy czy z tworzywa sztucznego. Zamawiając wizytówkę w drukarni należy dodatkowo pamiętać o jej atrakcyjnym wykończeniu. Dobrze sprawdzi choćby efekt kredy matowej, prążka, włókna roślinnego oraz perły. W ostatnim czasie bardzo popularne są kartoniki z zaokrąglonymi brzegami, pokryte specjalnym lakierem wybiórczym.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwa × 2 =