Jak zapewnić dziecku dobry sen?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Rutyna

Pierwszym krokiem do uzyskania dobrego snu jest stworzenie rutyny. Oznacza to chodzenie spać i budzenie się o tej samej porze każdego dnia. Może to być trudne dla małych dzieci, które mogą mieć problemy z zasypianiem w nocy lub utrzymaniem snu przez całą noc. Ich ciała potrzebują również więcej snu niż nasze, więc upewnij się, że jesteś realistą co do tego, ile czasu Twoje dziecko spędza w łóżku.

Ogranicz elektronikę

Najlepiej nie umieszczać żadnych urządzeń elektronicznych w pokoju, w którym śpi dziecko – dotyczy to telewizorów, komputerów, tabletów i telefonów komórkowych. Urządzenia te emitują niebieskie światło, które może utrudniać naszemu organizmowi produkcję melatoniny, hormonu, który pomaga nam zasnąć.

Aby upewnić się, że Twoje dziecko dostaje wystarczająco dużo odpoczynku każdej nocy, rozważ te wskazówki:

Stwórz uspokajające środowisko

Przyciemnij światła w sypialni dziecka przed snem, wyłącz wszystkie urządzenia elektroniczne i pozostaw jego drzwi otwarte, aby mógł cię łatwo usłyszeć, jeśli potrzebuje pomocy w powrocie do snu po tym, jak miał zły sen lub obudził się przestraszony w nocy.

Wybierz wygodną pościel 

Pościel młodzieżowa lub dziecięca powinna być miękka i przytulna (ale nie za ciepła).

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Czy transport ciężarowy się opłaca?
Czy transport ciężarowy się opłaca?
Wielu przedsiębiorców od lat zadaje sobie bardzo ważne pytanie, a mianowicie – jaki rodzaj transportu jest tym najbardziej opłacalnym i […]
Jak przygotować się do skoku ze spadochronem?
Jak przygotować się do skoku ze spadochronem?
Skydiving to sport, który wymaga od Ciebie przygotowania pod każdym względem. Przygotowanie dotyczy nie tylko sprawności fizycznej, ale również siły […]
Stoisko firmowe – jak je przygotować?
Stoisko firmowe – jak je przygotować?
Wysokiej jakości stoisko firmowe jest w stanie skutecznie przyciągnąć wzrok oraz uwagę potencjalnych klientów oraz innych osób zainteresowanych ofertą przedsiębiorstwa. […]