Jak wypromować swoją firmę? 7 najlepszych pomysłów

Promowanie swojego biznesu jest bardzo podobne do randki. Musisz być sobą, ale musisz się też trochę popisać. I nie możesz się bać włączyć uroku. Jak możesz pomóc swojej firmie zwrócić na siebie większą uwagę?

Lista pomysłów

  1. Upewnij się, że nazwa Twojej firmy jest łatwa do przeliterowania i wymówienia.
  2. Sprawdź konkurencję i zobacz, co robią, co działa dla nich. Jeśli interesują Cię ekspozytory reklamowe producent zazwyczaj ma takie w swojej ofercie.
  3. Miej świetną stronę internetową, która zawiera wszystkie informacje, które chcesz, aby potencjalni klienci wiedzieli o Twojej firmie – w tym godziny pracy i mapę pokazującą, gdzie się znajdujesz, jeśli to konieczne.
  4. Upewnij się, że Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, więc ludzie mogą ją łatwo przeglądać na swoich smartfonach i tabletach.
  5. Stwórz stronę na Facebooku dla swojej firmy i wykorzystaj ją jako sposób komunikacji z klientami, odpowiadania na pytania i dzielenia się zdjęciami nowych produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę (lub powiązanych wydarzeń).
  6. Użyj Twittera jako kolejnego sposobu na połączenie się z klientami, ale nie spamuj ich ani nie publikuj zbyt wiele! Zamiast tego, pomyśl o sposobach tworzenia interesujących tweetów, które wzbudzą ich zainteresowanie i będą promować zaangażowanie z innymi użytkownikami na Twitterze (którzy mogą być również potencjalnymi klientami).
  7. Bądź aktywny w społecznościach internetowych, gdzie przesiadują ludzie zainteresowani tym, co robisz – na przykład dołączając do odpowiednich grup na Facebooku lub uczestnicząc w dyskusjach na grupach LinkedIn związanych z Twoją branżą lub lokalizacją.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzynaście + 5 =