Jak sprawdzić efektywność pracownika?

/
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Efektywność danego pracownika jest o tyle istotna, że pozwala precyzyjnie ocenić ilość oraz jakość jego pracy. Pamiętajmy bowiem o tym, że każda osoba zatrudniona w jakiejś firmie ma wyznaczone konkretne zadania do zrealizowania. Z tego względy powszechnie stosuje się różnorodne metody ułatwiające określenie efektywności podwładnych. Jedną z nich jest choćby audyt personalny. 

Parametr, od którego zależą zyski przedsiębiorstwa 

Jednym z podstawowych sposobów na zmierzenie efektywności pracy jest wdrożenie w firmie takiego elementu, jak system kontroli czasu pracy, oparty na identyfikatorach RFID (karty magnetyczne, breloczki itp.). Dzięki temu pracodawca ma możliwość sprawdzania, czy jego podwładni nie „wagarują”, nie spóźniają się i nie opuszczają zakładu zbyt wcześnie. Oprócz tego niezbędne jest stosowanie dodatkowych technik, do których zaliczamy:

– wynajęcie eksperta spoza firmy

-przeprowadzenie audytu personalnego (najlepiej pod koniec roku)

– porównanie czasu, jaki na wykonanie danej czynności potrzebują poszczególni podwładni 

– testy psychologiczne

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Biuro nieruchomości – dlaczego warto skorzystać?
Biuro nieruchomości – dlaczego warto skorzystać?
Jeśli planujemy sprzedaż bądź zakup nieruchomości powinniśmy przede wszystkim zastanowić się nad skorzystaniem z usług biura nieruchomości. Takie rozwiązanie niesie […]
Czego używa się do podłączenia wody i gazu w domu?
Czego używa się do podłączenia wody i gazu w domu?
Nowoczesne instalacje wewnętrzne pozwalają na stosowanie rozwiązań ułatwiających montaż różnych mediów bez użycia połączeń gwintowanych. Systemy zaciskowe stalowe i z […]
Jak godnie reprezentować wizerunek firmy, jak i nasz własny?
Jak godnie reprezentować wizerunek firmy, jak i nasz własny?
Na wizerunek firmy w oczach osób trzecich wpływa wiele czynników. Należy przy tym pamiętać, że pozytywny odbiór marki w świadomości […]