W ostatnich latach upominki reklamowe stały się nieodzownym elementem działań marketingowych wielu firm. Cieszą się ogromną popularnością, która przynosi korzyści obu stronom – zarówno przedsiębiorcom, jak i ich klientom. Dla pierwszych są prostym, ale skutecznym działaniem reklamowym, natomiast dla drugich gadżety są często bardzo praktyczne i pomagają w życiu codziennym, przypominając jednocześnie o konkretnej marce lub usługach. Firma, dla której istotną wartością jest rozwój i pozyskiwanie nowych klientów zobligowana jest stale inwestować w promocję z pomocą gadżetów reklamowych. Ich wybór jest naprawdę szeroki, dzięki czemu każda firma znajdzie produkt odpowiedni dla siebie.
Rodzaj gadżetów reklamowych wybieramy w zależności od tego, jaki efekt chcemy osiągnąć. Mogą to być drobne upominki, np. długopis czy smycz, jak i bardziej wartościowe – kalendarze czy notatniki. Typ prezentów należy dopasować do grona potencjalnych odbiorców, jak i profilu działalności firmy. Działania marketingowe może wspomóc druk naklejek Poznań jest miastem, w którym zajmują się tym wyspecjalizowane drukarnie cyfrowe oferujące również wiele innych materiałów reklamowych, w tym również personalizowane gadżety.