Promowanie swojego biznesu jest bardzo podobne do randki. Musisz być sobą, ale musisz się też trochę popisać. I nie możesz się bać włączyć uroku. Jak możesz pomóc swojej firmie zwrócić na siebie większą uwagę?
Lista pomysłów
- Upewnij się, że nazwa Twojej firmy jest łatwa do przeliterowania i wymówienia.
- Sprawdź konkurencję i zobacz, co robią, co działa dla nich. Jeśli interesują Cię ekspozytory reklamowe producent zazwyczaj ma takie w swojej ofercie.
- Miej świetną stronę internetową, która zawiera wszystkie informacje, które chcesz, aby potencjalni klienci wiedzieli o Twojej firmie – w tym godziny pracy i mapę pokazującą, gdzie się znajdujesz, jeśli to konieczne.
- Upewnij się, że Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, więc ludzie mogą ją łatwo przeglądać na swoich smartfonach i tabletach.
- Stwórz stronę na Facebooku dla swojej firmy i wykorzystaj ją jako sposób komunikacji z klientami, odpowiadania na pytania i dzielenia się zdjęciami nowych produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę (lub powiązanych wydarzeń).
- Użyj Twittera jako kolejnego sposobu na połączenie się z klientami, ale nie spamuj ich ani nie publikuj zbyt wiele! Zamiast tego, pomyśl o sposobach tworzenia interesujących tweetów, które wzbudzą ich zainteresowanie i będą promować zaangażowanie z innymi użytkownikami na Twitterze (którzy mogą być również potencjalnymi klientami).
- Bądź aktywny w społecznościach internetowych, gdzie przesiadują ludzie zainteresowani tym, co robisz – na przykład dołączając do odpowiednich grup na Facebooku lub uczestnicząc w dyskusjach na grupach LinkedIn związanych z Twoją branżą lub lokalizacją.