Często łapiemy się na tym, iż posiadając kartę lojalnościową jakiejś firmy niezależnie od tego czy chodzi w tym przypadku o stację benzynową, restaurację, sieć sklepów czy dana markę hoteli, staramy się tak zaplanować czas, aby skorzystać z usług właśnie tej konkretnej firmy. Komu nie zdarzyło się przejechać obok trzech konkurencyjnych stacji benzynowych, zatrzymując się dopiero tam, gdzie zbiera się punkty wymienne na nagrody? Nie każdy jednak wie, że nawet posiadając mniejszą firmę, można zwiększyć jej rozpoznawalność oraz przychody właśnie dzięki programom lojalnościowym. Tego typu ofertę znajdziemy przykładowo na stronie https://loyaltyclub.pl/.
Ciężko przecenić, korzyści płynące z tego typu rozwiązania. Jak wskazują badania, wielu klientów lubi czuć się częścią jakiegoś klubu lub wspólnoty. Jest wówczas w stanie wydać więcej niż w sytuacji braku przywiązania do danej marki. W czasach, gdy praktycznie każdy osoba posiada telefon z jakimś systemem operacyjnym, odpowiednia aplikacja nie tylko zwiększa zasięg danej marki, ale także buduje jej świadomość wśród potencjalnych klientów. Program lojalnościowy to także poprawa komunikacji z klientem, a przecież nie od dziś wiadomo, że zadowolony i wysłuchany klient będzie wracał o wiele chętniej. Możliwości zarządzaniu aplikacją w czasie rzeczywistym, pozwala nie tylko kontrolować działania opierając się na licznych statystykach czy raportach, ale także stale zwiększać swoją bazę marketingową. Programy takie jak LoyaltyClub mogą być dobrym rozwiązaniem, nie tylko podczas prowadzenia gastronomii, sklepu spożywczego czy punktów noclegowych, ale także tych z kategorii usług, Beauty czy nawet segmentu B2B.