Klasyczne wizytówki – dobry pomysł na reklamę?

/
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Współcześnie istnieje wiele różnych sposobów na skuteczne promowanie produktów bądź usług, a tym samym przyciągnięcie klientów. Mimo pojawienia się licznych nowoczesnych form reklamy, nadal warto praktykować wręczanie klasycznych wizytówek. W ten sposób można wyjątkowo łatwo przekazać określoną treść – przede wszystkim dane adresowe i kontaktowe, a także kluczowe informacje o firmie czy zajmowanym stanowisku. Godne polecenia są w szczególności wizytówki ze złotym nadrukiem, ponieważ zwracają uwagę połączeniem elegancji z oryginalnością.

Sprawdzone pomysły często okazują się najlepsze

Wizytówka powinna być w pełni przejrzysta i czytelna, a jednocześnie zaprojektowana w wystarczająco atrakcyjny sposób. Pamiętajmy bowiem o tym, że kluczową rolę odgrywa tutaj aspekt estetyczny. Równie istotna jest wartość merytoryczna – wszystkie dane zawarte na kartoniku muszą być zatem koniecznie aktualne i zapisane odpowiednio dobraną czcionką, czyli taką, która pasuje do przedmiotu naszej działalności lub zajmowanego stanowiska. Jeśli chodzi o materiał wykonania wizytówki, to najlepiej sprawdzi się tradycyjny papier o wysokiej gramaturze na poziomie co najmniej 300-350 g/m2 (w kolorze mlecznym, kości słoniowej, czarnym, szarobrązowym lub granatowym).

Oczywiście można też postawić na znacznie bardziej oryginalny model drewniany, metalowy czy z tworzywa sztucznego. Zamawiając wizytówkę w drukarni należy dodatkowo pamiętać o jej atrakcyjnym wykończeniu. Dobrze sprawdzi choćby efekt kredy matowej, prążka, włókna roślinnego oraz perły. W ostatnim czasie bardzo popularne są kartoniki z zaokrąglonymi brzegami, pokryte specjalnym lakierem wybiórczym.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak powinien być wyposażony profesjonalny warsztat?
Jak powinien być wyposażony profesjonalny warsztat?
Warsztat to miejsce, gdzie wykonywanych jest wiele różnych zadań. Aby móc realizować je poprawnie, potrzebne jest odpowiednie wyposażenie, które pozwoli […]
Opakowanie – czy ma znaczenie?
Opakowanie – czy ma znaczenie?
Produkty wytwarzane na potrzeby rynku muszą być odpowiednie przechowywane. Właśnie dlatego umieszcza się je w opakowaniach, które mogą różnić się […]
Powszechne sposoby na ogrzewanie domu w sezonie zimowym
Powszechne sposoby na ogrzewanie domu w sezonie zimowym
W okresie zimowym ze względu na bardzo niskie temperatury konieczne jest codzienne ogrzewanie domów jednorodzinnych. Do niedawna większość osób wykorzystywało […]